Längsta uppehållet någonsin!

Hallå på er få som fortfarande tittar in här!
 
Inser att jag inte har skrivit något alls sedan jul och det är ju lite av en skandal. Vägrar att lägga ner bloggen då jag älskar att ha den att titta tillbaks på som en dagbok. Sedan så är det kanske inte så kul för andra att läsa den och speciellt inte det senaste men ska försöka ändra på det.
 
Året 2015 har hittils bestått av mer jobb än någonsin. Företaget flyter på hur bra som helst och jag önskar att jag kunde ta emot fler bokningar men tiden och mina två händer räcker helt enkelt inte till.
 
Hade två veckors semester i juli men jag hade tårtbeställningar en av veckorna. Just nu har jag mina resterande 14 dagar och denna veckan har jag planerat och jobbat med en stor beställning som leverererades tidigare idag. Alltså blir det bara nästa vecka som är helt ledig men det är helt okej.
 
 
Såklart har det hänt VÄLDIGT mycket mer än bara jobb men det kommer i nästa inlägg. Nu ska jag bara försöka ta det lugnt resten av kvällen då det inte var många timmars sömn inatt..
 
 
 
 
Fortsatt trevlig kväll till er!