Rabarberte och muffins!

God kväll!

Sitter nu och dricker lite rabarberte.. Älsklingen ligger i sängen och kollar på tv. Ska strax lägga mig bredvid för är ganska trött och imorgon är de det tidigaste passet som gäller på jobbet..

De senaste dagarna har vart ganska sköna med massa sol! Söndagen jobbade jag till 16 och sen var vi bara hemma resten av kvällen.

Måndagen var ledig som alltid, Elinore likaså.. Därför tog vi 2 tåget ner till Göteborg strax efter 12. Vi gick runt och handlade, åt och bara mös i det härliga vädret. Vi tog tåget hem igen efter 17.00 så det var en ganska lång utflykt..=)

Igår morse åkte André iväg på konferens och han var borta tills idag. Så jag fick sova ensam igår för första gången på 1 månad typ. Kändes lite ovant och såklart inte alls kul att vara utan mitt hjärta men blev jätteglad när han hämtade mig efter träningen idag! Vi har inte gjort så mycket alls de senaste timmarna. Jag har iof sig bakat lite för ska ha ett Aloe Vera home-party här hemma. En kompis till mig säljer det och jag lovade henne att ha ett sånt här hos mig. Så ska bjuda på lite fika...

image458

Muffins på G..

image459

Morotsmuffins med glasyr..

image460

Chokladmuffins med bitar av vit choklad =)

Bra blev det men.... köket såg ut såhär efteråt:

image461

Men nu ser det bra ut igen. Har städat upp lite och föreberett inför imorgon. Slutar 15 och klockan 17 kommer folket så all tid jag kan få är bra! =)

Nu är det bara 2 jobbdagar kvar och sen är det äntligen min lediga helg! Och då är det inflyttningsfest hos min kära Malin och hennes Rasmus. De ska bli så kul att få ha lite fest med henne. Har ju blivit en STOR nedskärning på det sen vi båda blivit upptagna damer med "lägenhets-bestyr" att ordna med. Ha ha, det låter väldigt käckt och tantigt.. men sant ju! ;)

Nu får det allt bli att krypa ner hos min kära...man vet aldrig när han ska åka bort nästa gång ^^


image462



<3  <3   <3   <3 Massa kärlek!



image463


Puss och god natt!

#1 - - Anonym:

Du har en väldigt fin pojkvän :) Ni passar bra ihop utseendemässigt, för du ser också väldigt bra ut. Du verkar mysig! kul att du är duktig på mat också, använder många av dina recept du lägger ut. Keep up