Min jobb(iga)dag..


Hejsan!

Jo hur har min underbara onsdag varit?

Det började bra med att man sov till 10.30. Blev sedan väckt när arbetskamraten ringde, men skulle ändå upp så bättre ringklocka finns väl inte än när jobbet ringer ;)

Jobbade mellan 12-20 (drygt). Det har vart ganska mycket folk hela dagen, inte hysteriskt, men mycket! Fast har vart mycket tjat som vanligt, men det är ju bara att bita ihop och tänka tyst....

Kom ifrån jobbet lite senare än vanligt för va nån musik-grej i restaurangen med massa käcka pensionärer. Sånt gillar Sara...*not*

Men imorgon bli det lite roligare för slutar 1 timme tidigare och sen blir det Göteborg med mamma och syster. Vi ska ha tjejdag och mamma ska bjuda oss på musikalen "Footloose" tror jag den hette. Ska bli riktigt kul att komma iväg och inte sitta hemma själv hela kvällen =)


Jag hoppas på att få träffa min allra käraste Malin snat oxå. Hon behövde lite stöd nu när hennes pojkvän (och snart sambo) är i Thailand i 3 veckor. Vet ju precis hur hon känner så tänkte att vi kunde ses och liva upp stämningen lite =) Så synd att vi träffas så sällan nu. Men så fort André får jobb så slipper jag ju sitta på tåg i oändliga timmar och hinna umgås lite med mina kära... Kanske ska fråga henne om hon har lust med lite fest nästa helg? Vi har verkligen haft så många roliga partykvällar i våra dar...så hoppas hon kan!




Ska nog inte vara uppe så jättelänge till för börjar 7 imorgon. Så puss puss på er!