Trött som en..

..ja, vilket djur är extra trött? Tänkte säga gnu men har ingen aning om det är ett trött djur eller inte. Jag däremot känner att jag kan somna ståendes om det är så. Det blev lika länge med penseln idag, var inte inne i huset fören 21.30 ikväll. Har nu grundat alla stolar med häftgrund en extra gång och fått på ett lager med lackfärg. Tror och hoppas att det räcker med endast ett litet lager till imorgon.
 
Jag är verkligen supertrött och skulle behöva sova många timmar men jag ska försöka komma upp relativt tidigt ändå. Vill komma igång med flytten så fort som möjligt så allt kan komma iordning. Jag känner verkligen att jag behöver en fast punkt och ordning i mitt liv efter ca 6 veckor i ett smått kaos. Jag är trött och behöver bara lite lugn och ro nu. Min hjärna orkar inte gå på högvarv med alla tankar och stress med möbler och allt som ska göras. Vill ha det "överstökat" så jag kan gå vidare med mitt liv.
 
Nu ska jag lägga min trötta kropp och försöka att koppla bort flytten några timmar för imorgon börjar den första av många dagar med bärande, städande, möblerande, spikande, målande och kanske ett och annat argt utrop.
 
 
God natt mina käraste läsare, vi får se när vi hörs. Ska försöka uppdatera via mobilen och såklart på Instagram (saraannelimagnusson)