Sammanfattning av min julafton..

Har haft ganska mycket att pyssla med de senaste dagarna men nu blev det en stund över för att berätta om min jul.

På julafton så var vi hos pappa hela dagen. Vi kom runt 11.30 och åkte strax efter 23 på kvällen så det var verkligen hela dan!

Vi gjorde som alla andra antar jag. Vi åt, delade ut julklappar och såg på tv, åt mer osv..


Det kommer massa bilder här istället så får ni se hur mysigt det var! =)



image97

Mina två söta pojkar


image98

Alla julklappar, och då var vi bara 7 pers



image100

Pepparkaksgubben Nelvin dricker "glögg", eller rättare sagt vatten.


image101

Mys i soffan

image102

Tomten alias bror David


image103

Massa klappar!


image104

Mitt stora paket och i det var det....


image105

En kaffemaskin! Som jag gisade, så nu blir det massa kaffe latte hos mig!

image106

Taina och älskling

image107

Middag


image108

Nelvin tar kort på moster


image109

Heting