Go kväll!

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... ja typ så lät jag imorse kl kvart i 7 när jag var på cykeln och påväg till jobbet. Inte nog med att man är supermorgontrött och tror inte det är sant när man ska gå upp så tidigt, det är även FROST ute och bäcksvart. Yey!  Inte! Men men, finns ju tyvärr inget att göra förutom att hoppas på att vintern ska gå snabbt och att våren snart är här. Eller kan hoppa över våren oxå, bara det blir sommar snart! Fast det är klart, julen längtar jag ju till.. hm.. Okej, vi gör såhär: Vi kör vinter till nyår och 1 januari då är det badväder som gäller! Deal? Okii... =D



Ja, iaf så jobbade jag 7-15. Liite småtrött får jag väl erkänna. Var skönt när man kom ifrån jobbet. Inte lika skönt var att cykla direkt till gymmet. Hm.. trött efter en arbetsdag och massa träningsvärk efter danskurs 2 dar i rad innan. Men skam den som ger sig. Jag kämpade på i en timma innan jag gav mig och cyklade hem. Väl hemma var det dusch, ombyte och upp på cykeln igen och till affären. Ja ni hör ju att det blir en del cyklande på mina dagar. Har nu vart hemma en stund, ätit lite och sitter å väntar på Elinore som dyker upp när som helst. Hon ska öva Halloween sminkning på mig och jag ska blondera hennes hår. Och så får vi såklart inte glömma att vi ska se på Efterlyst, äta nötter och dricka Ramlösa. Viktigt viktigt!   =)


Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nu hom Elonore! Och hon hade VIN med sig... Ohhhhhh ohhhhhhh ohhhhhhhhh! Ni förstår ju åt vilket håll detta kommer att gå.. =P


Nä nu är det blond, blondare, Elinore som gäller.

Puss puss





image24

#1 - - tha gal next door:

okej..tack för en uunderbar kväll..shit asså..va änna lite påverkan när jag kom hem *asg* magnus typ; eh..okej...hade ni kul gumman????
(slår man upp "blond" e det en bild på mig där nu..)

mohahaha....*schkåll pårej serru*