Oh Oh Oh

Hallå där!
Ja, hur var min helg undrar ni ju säkert nu.. hm =P Jag har som vanligt jobbat denna helgen. Och resten av tiden har jag vart med Elinore, så har blivit att vi umgåts nästan dygnet runt nu. Men ohh så trevligt vi haft! På lördagskvällen var jag bjuden hem till elli på tacos och romantisk film. Mys pys med andra ord! Och igår efter jobbet åkte jag och hon snabbt ner till IKEA i GBG för hon skulle ha ett databord. Som var slut på lagret när vi väl kom fram, =( Tråkigt men vi hittade ett par andra saker och sen var det biltur i regnet hem igen. Hadlade lite mat å sen åkte jag hem till mig ^^ Resten av kvällen blev det pratande på MSN med mitt hjärtegryn och lite tv. Somnade relativt tidigt för att vara jag. Ganska trött efter en 6 dagars jobb vecka.

Men denna veckan blir mycket lugnare. Jobbar ju bara 4 dagar, men blir faktsikt 3 för ska på en kurs imorgon så en kort och skön vecka. Och förhoppningsvis kommer André på torsdag. Blir kanske fredag. I vilket fall så kommer han till helgen och det ska bli så härligt! 11 dagar ifrån varandra är WAY TOO MUCH! Men om vi har ytterligare tur så ringer dom från jobbet i Thn i veckan oxå å säger att han fått det. Då skulle Sara bli superglad!


Mmm men nu tar vi dagarna i rätt ordning. Idag ska jag till GBG igen, med Elli såklart! Vi ska åka tåget kl 14.30 ner. Vi ska gå runt och shoppa lite. Och även kolla in Halloweenkläder. Ska ju på fest på lördag så börjar bli lite bråttom. Men ska säkert hitta nåt kul!

Nu blir det lite dusch å fixande ett tag framöver! Maybe see you again later... =P


Puss puss






    Herr Gurka             Baby fikar            Elinore på Fjorden   Tacokväll hos Elli





#1 - - elinore lixsom:

oooh vad trevligt vi har haft :-)