Fridayy!

Hejsan!

Jo, vet att jag är dålig på att skriva men har haft så fullt upp med jobb och träning det sista så bara inte blivit någon tid över. men har egentligen inte så mycket kul at skriva heller som då såklart beror på att jag inte gjort så mycket mer än att just jobbat å tränat =)

Men har grillar 3 gånger nu det sista tror jag =) Här är lite bilder från grillningen hos pappa i början av veckan:


image445


image446

Sötis!

image447

Fullt vid grillen =)

image448

Mina 2 älsklingspojkar <3

image449

Och igen...

image450

Glatt matvrak =P

image451

Nelvin tog detta fina kortet ^^





Idag efter jobbet tränade jag, sen gick jag hem. Jag blonderade håret och sen åkte jag och André till torp i vår nya bil vi fått idag! =) Äntligen! En röd coca-cola volvo..=P ha ha ^^ Kommer säkert bild senare

Vi handlade lite och sen åkte vi hem och har just ätit pizza. Jättegod och tog fullkornsdeg så nu känner vi oss nyttiga...eller nåt..=)

Har just tagit ett glas vin oxå och kollar på tv. Börjar 7 imorgon så blir nog snart sängen..=)


Puss puss