Sambo på rymmen!

God torsdag!

Igår när jag la mig var jag antagligen ganska så trött eftersom jag glämde sätta på alarmet. Så min väckarklocka var Elinore som ringde 10 min efter att jag börjat och frågade om jag var sugen på att jobba idag.. Hm, inte den bästa starten i världshistorien. Men jag var på jobbet efter 10 minuter.. Dagen gick ganska bra, även om min kropp och hjärna ibland inte hängde med helt. Jag skyller detta på min uppvakning ;) Ha ha.. fick jobba igen det jag sovit bort och var hemma strax efter halv 5.

Lägenheten är tom och kommer så vara tills imorgon kväll. Min kära sambo är på flykt i skogen. Vet nte riktigt vad han gör men det är nån teambuilding/konferens/hajk ute bland en massa träd. Det var även öl inblandat hörde jag när jag pratade med honom förut.. Ja ja, det kan ju vara skönt att vara själv några timmar.

Idag har jag pratat med en mäklare och på måndag ska vi kolla på en lägenhet. Hoppas, hoppas att det är vår!

Just nu har jag precis lagt i propplösare i alla avlopp. Inget man gör så ofta men det tar ju ingen tid alls så tänkte att jag tar alla samtidigt! Mycket husligt får jag säga! Nu ska jag ta en apelsin och kolla på en av min absoluta favoriter. Miss Bridget Jones. Jag blir alltid lika glad när jag ser på henne, man känner sig lite lite mer lyckad då... =)





 

Hihihihih!


 


Puss så länge!