Solsken hela dagen!

Redan innan klockan 7 imorse gick jag till jobbet utan jacka, det var inte jättevarmt men jag frös inte. Och sen har hela dagen vart solig. Jag och Ellli tog frukosten utomhus, en liten stund iallafall för det blåste en del så vi fick avsluta den inne..





Jobbet har vart lite sådär.. en stor knäppgök och lite underbemannade, men det gick ändå tillslut. Vi vid lunchtig kom min älskling föbi för att säga hej då. Han är ledig imorgon och helgen så han åkte upp till Stockholm förut och ska stanna där till söndag. Så här är man ensam nu och får roa sig själv. Har ju faktiskt inte så mycket ledig tid ändå eftersom jag jobbar hela helgen. Dessutom skrev André att att han kanske skulle ha med sig en överraskning när han kommer hem, en överraskning som skulle vara 9 av 10 på min "gladhets-skala" som han uttryckte det. Jag är väldigt spänd på vad det kan vara, längtar till söndag nu!



Efter jobb och träning blev det matlagning och uppfräschning för att sedan ta en tur ut på stan och solen.




Jag gick runt en stund och köpte sen en tidning och lite vatten och satte mig på en bänk vid åkanten och läste en stund..



Men blåsten tvingade tillslut mig att gå hem. Nu är myskläderna på, knäckemacka ska snart  ätas och sen är det kväll i soffan för min del.

Lugn och ro.. =)