Bilder från 2009

Snart är ju detta året slut och jag har massvis med bilder med minnen från 2009.


I början av året fyllde Nelvin 3 år och jag bakade en Spindelmannen tårta till honom

Mitt hår var mycket mörkare och kortare


Påskriset gick i svart och vitt


Första grillkvällen med sällskap från Stockholm. Det var kallt och grillen slocknade men alla var glada ändå!


Som tidig födelsedagspresent kom Cliff till vår lilla familj. Han och André klickade direkt =)


I januari hade jag och Elli en utekväll i Göteborg


1 semestervecka spenderades i Stockholm



Jag och André solade på Skeppsviken


Fjordfestivalen festades det på tillsammans med Malin


Såhär såg det ut i januari


Jag och älsklingen var på semester i Bulgarien


Nelvin hittade en ny favorit i Cliff


Min och Andrés födelsedagar firades på nationaldagen


Vi gick många promenader


Elinore hade inflyttningsfest


Vi såg många djur på Kolmården



Jag och Malin bubblade


Och Cliff fick duscha för första gången


Fler grillkvällar blev det





Det finns så himla mycket bilder från roliga saker vi gjort men det skulle ta hela natten att få med allt. Får sammanfatta året med att det vart kul och händelserikt, men hoppas såklart på ett ännu bättre år 2010. Nu ska jag sova och imorgon jobba innan jag kör dom 45 milen upp till Stockholm och påbörjar mitt nyårsfirande. Kommer bli mindre bloggande under tiden men ska försöka skriva nåt litet inlägg då och då.

Ha ett underbart slut på 2009 och ett gott nytt 2010!
Puss




#1 - - Malin:

Hej gumman! Ja och då får vi träffas och se på filmen vi tjatat om! Längesen nu! K;r extra f'rsiktigt till storstaden och h'lsa pojken din! Mina tre sista bokstavar i alfabetet knasa sig det sista. Tror det bor ett spoke i min dator iiihh



Puss o kram!