Nattdags

Nu kära vänner är det hög tid att sova! Den senaste tiden här ikväll har gått åt till att föra mitt jobb in i framtiden och skapat en Facebook-sida =) Har redigerat lite bilder och lagt upp men det återstår en massa information och annat som ska in. Det får dock bli en annan dag. Imorgon ska jag upp vid 05.30 så sömnen behövs. Efter jobbet imorgon ska man göra sig lite piffig för att man är nämligen inbjuden för att fira en bröllopsdag. Jag hörde ett rykte om plankstek, yey! Fredag har jag ledig och timmarna på dagen ska ägnas åt borrning i väggar för att äntligen få upp det sista som ligger på marken sen väggmålningen. På kvällen blir det kalas igen då vi ska fira Victors morbror som fyller pensionär. Jag har alltså det ganska uppbokat det närmsta. Men innan jag gör nåt annat ska jag gosa med min kudde!


God natt!