En lättnadens suck!

Denna dagen är svår att beskriva i ord, men jag ska försöka :)
Det började klockan 6 imorse med att 300 smörgåsar skulle göras på en timme, där började kaoset och det fortsatte till klockan 17 då jag tillslut var tvungen att gå hem då de skulle larma på byggnaden. Elva timmar konstant arbetande utan någon lunchrast eller mat och oväntade problem gjorde mig minst sagt trött (och lite grinig). Kom hem och kraschade i soffan 45 minuter där jag somnade tills Victor väckte mig. Som en zonbie var jag sedan tvungen att duscha och ta mig samman för att vara käck på middagsbjudning. Jag var så långt ifrån festsugen man kan komma men som tur är är Victors jobbarkompisar med partners härliga människor och vi 7 som var där hade en supertrevlig kväll. De bjöd på grillade kycklingspett med härlig sallad och till dessert en ljuvlig Pavlova med lemoncurd. Ett par-tre glas vin slank också ner. Satt och skrattade nästan hela tiden och plötsligt var klockan midnatt. Kom precis hem och gick direkt till sängen. Har varit en ansträngande dag och faktiskt väldigt långa två veckor. Men nu har jag ledigt (tack och lov!) i tre dagar och sedan är chefen tillbaks. Ansvar är bra men det är också väldigt skönt att lämna ifrån sig det ibland ;)
Har inget planerat för helgen förutom att jag ska göra syster fin i håret morgon kväll. Först ska jag sova ut för nu är jag helt slut! Ska somna till regnet som faller där utanför. God natt på er kära vänner <3