Onsdag

Jahopp, då har även denna dagen flugit förbi. Efter jobbet blev det träning, i mycket bättre temperatur än i söndags. Sedan skulle jag och Victor iväg och handla några saker, skulle bara till tre ställen men ändå var vi inte hemma fören typ 3 timmar senare. Vi var i Trollhättan för att byta en klänning på Junkyard som jag fick i present av Victor men inte passade. Hittade en mys-långklänning från Svea som fick hänga med hem, den kommer bli perfekt på sommarkvällarna när man sitter och myser på altanen.
Vi köpte även nya vikter till gymmet så nu har vi 60 kg till att lyfta. Till sist var det storhandligen som med två trötta och hungriga personer gick ganska segt.
Äntligen hemma blev det mat i form av sparrissoppa. Nu håller jag på att baka tårtbottnar och röra ihop fyllningar samtidigt som jag kollar på "Sommar med Ernst" på Tv4 Play. Imorgon börjar jag 12 så blir nog en sen kväll med pyssel.