Solid sound helg

Hejsan!
Det känns som att det är lördag idag eftersom jag aldrig är ledig på fredagar. Har hunnit med en hel del idag även om jag trodde att jag antagligen skulle sova bort halva dagen. Jag var uppe strax efter 9 och redan innan klockan slagit 12 hade jag tagit emot två nya tårtbeställningar till måndag respektive tisdag. Så min helt oplanerade vecka och lediga dagar fick plötsligt planer =)
 
Har idag fotograferat den stora tårtbeställningen som sedan hämtades vid 13. Nu har jag precis vart iväg och handlat lite ingredienser till fler tårtbottnar och hämtat upp en biljett till Solid sound-festivalen. Ikväll ska jag gå med min mams som också ville se Miss LI och The Sounds. Imorgon blir det festivalhäng med Karin och Andreas. Om bara regnet håller sig borta så kommer det bli riktigt härligt!
 
Men ska inte iväg fören till kvällen så nu ska det bakas en stund =)
 
 
Liten suddig förhandstitt på en av tårtorna som hämtades idag. Fler bilder kommer upp på Homemadebloggen imorgon