Kaffe kaffe kaffe

Har haft en väldigt trevlig eftermiddag med syster. Vi började att åka till Casa store i Trollhättan som alltid har öppet sin outlet på torsdagar. Jag hittade några småsaker men var ganska sparsam då jag ju vet hur lite plats jag har här hemma =)
Efteråt fortsatte vi till Överby där av en händelse även Björn och Anders var. Tillsammans tog vi en fika och umgicks lite. Hann få i mig två koppar kaffe och på hemvägen blev det en ta-med-kaffe från McD också.. Har alltså fått i mig hela dagsransonen på ett par timmar.
Var hemma strax innan 20 och kände att jag behövde något mer än vätska i magen så gjorde mig en LCHF-pannkaka och mumsade på framför tv:n.
Har nu det senaste suttit och raderat flera hundra skräpmail och packat in saker som jag sålt via Tradera och ska skickas imorgon.
Känner mig ganska speedad fortfarande av allt kaffe men hoppas jag kan somna i vettig tid (det kunde jag inte inatt ska jag säga) för börjar 7 imorgon...
 
 
Från telefånen