Pysslig torsdag

Tjohejsan!
Förvånade ni är av att få ett inlägg så nära inpå det föregående va!? ;)
 
Tänkte jag skulle passa på när jag väl har lite tid, denna veckan har jag inga bokningar för att kunna planera inför veckan som kommer. Nästa helg kommer nog bli gaalen då det är väldigt mycket beställningar plus vanliga jobbet, men förhoppningsvis kommer jag ligga ganska bra till efter det jag planerar göra de närmsta dagarna.
 
Idag slutade jag 15.30 och har sedan dess varit hemma. Satt en liten stund på balkongen och njöt av värmen som antagligen snart kommer vara obefintlig. Jag har även tvättat, bakat tårtbottnar och skrivit en massa listor och annat roligt.
 
Har just druckit en kopp äckligt te och satt in sista omgången bottnar. Så fort de är klara blir det sängen och ladda inför sista arbetspasset för veckan.
 
 
Riktigt härlig bild på rödmosigt ansikte, crazy hår, fult nattlinne och tvätt i bakgrunden, men vill man ha till-piffade bilder får ni kolla min Instagram ;)